Min vackre vän, Pålle, saknad...



En sommardag 1994 var jag och hälsade på FL Lantbruk i närheten av Skellefteå för att titta på en unghäst som var till salu... Jag tittade på unghästen och visste inte om jag skulle köpa den, jag gick runt på gården och tittade mig omkring... plötsligt får jag syn på ett par fölston med föl ute i en stor beteshage... och där stod han, Pålle, endast någon månad gammal och var så vacker... kärlek vid första ögonkastet!.. jag sa till uppfödarna att det fölet vill jag ha... dom tvekade och funderade... vi vet inte om vi ska sälja honom, vi har inte hunnit ta ställning till det ännu, han är ju bara någon månad gammal... snälla, jag vill ha honom, han är så fin... efter många om och men så lyckades jag övertala dem att sälja honom till mig...  jag blev överlycklig... och en fantastisk framgångssaga tar sin början...

Pålle, jag glömmer dig aldrig...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mkt. vacker & stilig kille å väldigt saknad! Vilken häst........

2008-12-19 @ 23:42:24
Postat av: Angelica

Glömmer han aldrig...

2008-12-20 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0