Mina funderingar.... 13/8 - 09

   Nu har alla fölmärrar kommit hem, fölen är såå fina...!  bilder kommer senare.... Elda V. o Tindra har haft problem att bli dräktiga i år, så jag vet fortfarande inte om de är dräktiga, bägge blev sent seminerade innan de kom hem.... det är ju tråkigt när man inte får stona dräktiga, men det är ju naturens gång.... Vi få se om ytterligare 2 veckor om de är dräktiga....

Nora är dräktig med Alm Viktor....!

Splint Stjerna är dräktig med Moe Odin.....!

Ska fara med Alladin till Dannero på söndag, det är ju alltid spännade att starta med honom..!

Jag fick svar på min undran ang Blijervens premie av min norske vän Helge..... Blijerven KLARADE premien, men eftersom han är norskägd så betalas premien ut av De Norske Travsellskap och inte av STC, så därför står det ej p på resultatet när man går in på STC:s sida....

Imorgon ska jag få köra Anna igen på Umåker, spår 1 bakom bilen.... 1640a.... det blir kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0