Mina funderingar...28/1 - 09

Jag anmälde också Oden till Umåker... fast till ett kvallopp eftersom han måste gå ett godkänt kvallopp innan han är startklar... Ulf Olsson (proffskusk) ska köra honom... Oden får åka ner på ett träningsjobb på Lycksele banan på lördag, så får jag se om han, efter lite balansändring, travar stabilt och bra... han har ju lite problem med att få aktionen att stämma fullt ut när han ska trava snabbt, kapaciteten och viljan finns, men han behöver lite hjälp med balanseringen av hovarna för att kunna utnyttja sin fart.... kallbloden kan ju vara lite taktiga i travet....

 Oden softar i gräset.....ser skönt ut....


Kommentarer
Postat av: Carin Backlund

Hej Charlotta, sitter och slösar lite tid i cyber, men nu har jag suttit för länge utan att lyckas så jag måste fråga, HUR får jag in ett inlägg från Youtube till min blogg???? Som du gjort med Bents video.



Tacksam för hjälp



Ha de bra och lycka till med BE



/Carin

2009-02-01 @ 15:42:03
URL: http://levnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0