SOMMAR....mmmmmmm.....!

LYCKELDS ALLADIN


foto: Anna

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Vad vacker denna kille är!! ler

2009-07-16 @ 21:28:54
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Linda Calissendorff

Jo jag ser ju att de är finns några Lyckelds uppfödningar som leasas ut vet du om han som äger dom har fler som han kan tänka sig leasa ut? Jag söker nämligen en ny häst nu när jag haft total otur på de 2 sista hästarna så behöver jag en som startat och inte är en renoverings objekt ;0) Jag gillar ju mest kallblod men även varmblod kan jag täkna mig! ler

2009-07-16 @ 21:38:38
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: charlotta

Jag såg på din blogg, vilken otur du har haft...För tillfället har de ingen fler som ska leasas ut ( de har en starthäst o en tvååring kvar som de ska träna själva). De har leasat ut pga att de haft för mycket häst, så de har inte hunnit med att träna alla....

2009-07-17 @ 07:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0