SEGER FÖR ALLADIN I BODEN 28/5 - 09!!!!


Alladin hemma i stallet inför den kommande resan till Boden....

Som resesällskap denna gång fick Milou vara... han hittade en massa gott gräs på stallbacken i Boden.....

Alladin selad inför värmningen....

Då var det dags att känna på banan i Boden för första gången för Alladin....

Alladin var pigg o glad i värmningen....fint väder fick vi ju också... perfekt....!

Vi snackar lite taktik innan loppet...

Från spår 1 fick vi till en bra start och kunde köra till ledning....



Första 500m öppnade vi på 35,0....

Första varvet gick 35,0....

I mål landade vi på 32,3.... sista 500m gick i 29-fart... Alladin kändes kanonfin hela vägen....! superkul....!

Va kul att få vända upp till segerdefilering....! och ett fint täcke och hederspris fick vi på köpet...!

Alladin kändes väldigt pigg, så jag tog det säkra före det osäkra och stannade kvar i sulkyn....

SEGERN ÄR VÅR..!!!!

Jag kunde aldrig sluta le.... han var ju så duktig..:!!!!!

puss, puss....

jag = lycklig??!


VI SOM VAR MED:

Anna....                    Malin.... 

                           o jag, Charlotta....

foto: Anna

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Grattis till segern med Alladin han är ju såååååå snygg!

2009-06-06 @ 09:52:08
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0