Dannero 16/9 - 09

 
foto: Anna

Usch..! va jag körde dåligt igår, jag har grämt mig ett helt dygn nu.... då bilen skulle släppa fältet så måste jag ha fått en hjärnblödning och trott att jag hade Järvsöfaks, för jag körde för allt jag kunde från start o Alladin nöp i grejorna allt han kunde o till slut så kom ju galoppen.... jag pressade Alladin över sin förmåga i starten, det insåg jag ju sen när det redan var försent.... dålig kuskinsats!!! sen när han galopperat 100m, så hamnade Alladin i tredje spår resten av loppet, kanonbra..... 1:a varvet öppnades på 1.28, o då kämpade vi på i tredje... hur dödsdömt kan det bli...??

Fy, just nu känns det som att jag inte vill köra lopp mera.... men det kanske går över.... jag ska ju starta Oden på tisdag o då gäller det ju att jag inte har så här negativa känslor om jag ska kunna köra bättre där....


Kommentarer
Postat av: sofia edman

Nejdå inte ge upp nu alla gör vi våra blunders, nya tag..........Bättre lycka nästa gång:)

2009-09-17 @ 14:52:12
Postat av: Linda Calissendorff

Alla gör vi våra misstag men bara komma igen! Du är duktig att köra för du tampas bra med proffs kuskarna så forsätt som du ha gjort! =)

2009-09-19 @ 23:21:36
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: charlotta

tack för peppningnen, det känns redan bättre...!

2009-09-20 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0