Elrigo kämpade på o Oden ska till Östersund....

   Elrigo gjorde vad han kunde i Femåringsstjärnan på Dannero.... en galopp 500kvar grusade chansen att kunna ta med sig en peng hem... Jag lättade Elrigo runt om o kusken var nöjd med den balansen i värmningen, men sen i loppet så kunde Elrigo inte slappna av utan sprang o spände sig o det resulterade i att han blev väldigt stum i benen till slut... Den lättare balansen är nåt jag ska fortsätta pröva kanske nästa år då han blivit starkare o stabilare i travet.

Nu bär det iväg till Östersund för Oden idag, 31/8, o nu ska jag pröva köra själv igen, jag har ju inte idas köra lopp sen i april, men nu känner jag mej sugen igen!!! Hoppas jag kommer ihåg hur man gör???!!

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Han såg jätte fin ut för jag jobba där så jag såg loppet! Hade han inte galoppa så tro jag du fått en peng!;-) men de kommer fler chansen för er! Lycka till i kväll med Oden när klart du vet hur man gör de glömmer man aldrig!:-)

2010-08-31 @ 14:42:38
Postat av: Linda Calissendorff

Kunde inte kommentera på ditt senaste inlägg så gör de här =)

Man blir så frustrerad att de besitter sån kapacitet men så spänner dom sig så de galoppera,men bara nöta på för nångång ska de väl kunna slappna av tycker man ;0)

2010-09-02 @ 23:16:56
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0