j-la förkylning:(

Denna fördömda förkylning håller mig fortfarande i sitt grepp, man kämpar på o försöker hålla igång, jobba, stallet, barnen. .. Men idag när jag var ledig o ensam hemma, då kom kroppen ikapp o tyckte att jag skulle vila, har varit heltrött hela dan, först när barnen kom hem vid 15tiden så fick jag rycka upp mig och komma igång. Lovisa hade ju ridskolan ikväll så det var bara att bita ihop och göra iordning Miramis o lasta. Det var hoppning på schemat ikväll o Lovisa såg fram emot det:-) Väl där så var det som vanligt väldigt roligt att sitta och titta på när Lovisa har lektion!














Kommentarer
Postat av: pappsen

Duktiga jänta♥

2014-02-21 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0