dressyr:-)

Idag gjorde både jag och Quiz debut i L:B2 på dressyrbanan:-) Det var jättespännande, så spännande att efter en bit in i programmet så tappade jag bort mig, typ en blackout, jag mindes helt plötsligt inte hur jag skulle rida!! Så obehagligt:-( Men en kort stund senare kom jag ihåg igen och kunde fortsätta. .. men felridningen var ett faktum. Jag hade inte varit så nervös innan, men när jag kom in på banan så slog nervositeten till. Quiz var verkligen så duktig och skötte sig jättebra. Då jag blev spänd så blev ju även Quiz spänd, då hon är så känslig och speglar matte direkt♥ Finaste Quiz♥Men kul var det och nu har vi ett protokoll att träna utifrån:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0