dagarna går...

 
Stackars Lovisa kämpar på med sin gipsade hand, hon tycker att det är så otroligt tråkigt att inte kunna göra vad man vill:-( Imorgon blir det återbesök hos doktorn o röntgen för att se att det läker som det ska. Dessa dagar hjälper jag Lovisa med träningen av ponnyerna, så jag rider dom varannan dag dressyrjobb och lite hoppning:-) De har skött sig väldigt bra både Della o Miramis:-)Quiz o jag har fortsatt med övningarna som vi fick med oss i hemläxa från AR kursen sist. Vi jobbar både från marken o uppsuttet:-) Quiz är så duktig, hon försöker verkligen att förstå vad jag vill o göra sitt bästa, underbara häst♥♥ Sen att det blir ett o annat busskutt, det får man ju stå ut med! ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0