AR-kurs i Vindeln 11/4 - 09



Fantastisk stilstudie av Bent "in action", detta var dock EJ på kursen...

Jag var med Tanne hästförening på kurs i  Vindeln, ämnet var Akademisk Ridkonst med Bent Branderup som föreläsare. Det var verkligen intressant och faschinerande att vara med på... mycket fina hästar och trevliga hästmänniskor....

Vi hade inga hästar med oss.... utan var där som "staketryttare"... vi fick ta del av en hel del teori och ridlektioner ledda av Bent....

Vi åt både lunch och middag där, och det var inte vilken mat som helst...! den var helt fantastisk... gourmet mat av högsta klass, jag tror inte jag har ätit så gott på flera år...!

Så det var verkligen en hellyckad kursdag, med mycket inspiration nerladdat i oss, for vi hem på kvällen....

Det kommer bilder från kursen lite senare, Marie har lovat att jag ska få "låna" några bilder från kursen från hennes blogg ( hon har inte lagt ut dem ännu)... jag glömde såklart min kamera hemma....typiskt när man är på en så intressant grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0