Mina funderingar.... 10/2-09

Jag trodde att vi skulle drunkna i snö i helgen, och frysa ihjäl också för den delen... Plumsa i flera decimeter snö på morgonen för att ta sig ut till stallet, Rickard var ju i Vilhelmina.... typiskt, ingen traktorförare på plats för att skotta... o jag har inte fördjupat mig i konsten att köra traktor...?! Varför göra det när man har "gubben" som sköter det... eller kanske man måste pröva köra lite så man kan skotta då man är ensam på gården...

                         
                                  
Hästarna tyckte i varje fall att snön som kom var ett skoj inslag i hagen, för de raceade o hoppade o skuttade i snön, tur att någon tyckte det var kul...!   
                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Sofia

Å jag som tyckte vi hade fått mycket snö, men ni har ännu mer. Inte undra på att Faksa gillar snö så mycket:)

2009-02-11 @ 07:00:52
URL: http://www.123minsida.se/stallneshime

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0