Lycksele 3/7 - 09

Sista dagen på travveckan här hemma.... Alladin startade o han gjorde det på bästa sätt.... han slutar 3:a på nytt rekord 32,0aM o då var han okörd i mål..! Jag blir imponerad över honom varje gång, då han verkar fortsätta utvecklas och gör sitt bästa i varje lopp, han är så duktig...!

Defileringen...



Det var bilstart denna gång o det var intressant att se om han skulle våga gå fram mot bilen.... han tvekade ordentligt till en början, men sen fick jag upp honom mot vingen och då skötte han sig exemplariskt o var riktigt snabb ut..!

Jag ville ge honom ett snällt lopp så jag kröp ner bakom ledaren...

I mål var alla krafter kvar o Alladin blir 3:a..!




foto: Anna


Kommentarer
Postat av: sofia edman

Du är en allkonstnär Charlotta. Duktig på att köra häst också!

2009-07-21 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0