Umåker 2/4 - 10

DET BÖRJAR BLI PINSAM UPPREPNING!!! Hästarna galopperar i varenda start.... det känns skitjobbigt just nu.... Oden kändes bra i värmningen och jag hade goda förhoppningar på att det skulle gå bra..... det gick bra ett varv... sen plötsligt så galopperar Oden när han ligger 4a i kön o jag vet inte varför... tappade han fästet?, snubblade han till?, slog han ihop?, jag har ingen aning!!? det enda jag vet är i allafall att då var det loppet kört... bara packa ihop grejorna och köra hem...

Pila var ju med till Umeå och fick gå ett snabbjobb... hon var cool på banan och tyckte inte att det var någon anledning att hetsa upp sig.... Hon sprang runt i 50-fart och kändes fin i travet....Banan här i Lycksele är ju dålig ett tag nu, innan den har torkat upp efter tjällossningen, så det blir att Pila får följa med de andra när de ska tävla och snabbjobba då, det är nog inte så dumt att hon får träna att vara med i tävlingsmiljö och bli van det innan hon ska tävla själv..... 

Elrigo ska pröva starta i Boden imorgon, då med Ove A Lindqvist i sulkyn.... det känns bra att inte jag ska köra, hoppas att Ove har bättre flyt då han kör....

Kommentarer
Postat av: sofia

Det går upp & ner.......du/ni kommer igen i sommar!

2010-04-05 @ 08:14:54
URL: http://www.stallneshime.bloggplatsen.se
Postat av: Linda Calissendorff

Bara kämpa på snart släpper de så ni kommer i flytet igen! =)

2010-04-05 @ 17:07:35
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0