STC:s Femåringsstjärna på Dannero....

  Jag kunde inte låta bli att anmäla Elrigo till femåringsstjärnan på Dannero med 100 000kr i 1a pris den 29e aug.... det finns väl inte så många bra femåringar eller?????!!!!!!!! men oj, vilka BRA femåringar det finns både i Sverige o Norge insåg jag sen när anmälningslistan kom....

Ja, i alla fall så står de bästa 40m- 60m efter, så Elrigo får va bland de första kanske hela 1a varvet om han springer på...??

Jag ska pröva att lätta honom runt om till den här starten, han har ju hittills bara sprungit med tunga järnskor, så har vi tur kanske det stämmer riktigt bra och då kan det hjälpa Elrigo fartmässigt för det behövs verkligen i det här gänget...

Vi hoppas på det bästa och får vi med oss sista pengen hem så är det en superbonus!

   

Kommentarer
Postat av: sofia

Du ska se det går bra=)

Jag skulle VERKLIGEN vilja ha den där allkunskapen som du har då du bland annat skor själv. Fötterna är ju liksom A o O.......

2010-08-25 @ 07:33:23
Postat av: Linda Calissendorff

Klart du ska anmäla han är ju en fin å duktig häst så man ska inte låta bli trots man kan stoppa kaffe i halsen när man se vilka som ska vara med!

Men de är fler som kan ha dåliga dagar å han en bra så räds inte för motståndet han kan med! =))Jag håller alla tummar jag kan!

2010-08-25 @ 21:18:58
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0