vintertur

Idag skulle vi fara ut en sväng i skogen med Della, det blev så att Lovisa fick rida henne, jag på Quiz och Alma på Miramis. Vi bestämde att jag skulle rida först och flickorna på rad efter mig. Vi begav oss iväg på en lugn tur med mest skritt och lite trav, hästarna fick också snöpulsa en del, det var ju förståss lite mer krävande, men hästarna fick söka sig ner och jobba med rygg och bål, mycket bra träning!
Lovisa var överlycklig när vi kom hem, då Della skötte sig väldigt bra:-)
Alma var duktig ryttare på Miramis, de verkar komma bra överens! Miramis som är så snäll och klok, han tar det mesta med ro. Roligt att vi kunde följas åt alla tre, det ska vi göra fler gånger, absolut!!









Tidigare på förmiddagen så tog jag, Joel o Emilia på oss skrillor och övrig utrustning och gick till hockeyplanen, för att spela lite:-) Joel var rustad för att målvakt o jag o Emilia var utespelare, vi dribblade, passade och sköt på mål. Joel var superduktig i mål och tog många puckar både högt och lågt. Emilia tränade på att dribbla med pucken och att passa den vidare.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0